W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”
Zdecydowanie mniej niż rok temu zapłacą w czerwcu br. marketerzy zainteresowani reklamą na antenach w TVP1 i TVP2. Najdroższe są spoty przy finałowym meczu Ligi Mistrzów i przy transmisji jubileuszowego koncertu Maryli Rodowicz na festiwalu w Opolu.
Najwyższy spadek cen reklam dotyczy „Wiadomości" w TVP1. W czerwcu br. spoty przy tym serwisie informacyjnym w dni powszednie kosztują maksymalnie 13,7 tys. zł, podczas gdy rok temu kształtowały się w przedziale od 11,4 do 35 tys. zł (ceny netto dla spotów 30-sek., bez rabatów). Wyższą cenę w porównaniu z rokiem ub. ma jedynie spot przy niedzielnym ich wydaniu - wynosi ona 37,7 tys. zł wobec 35,5 tys. zł w czerwcu ub.r.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 27,3 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 33,2 tys. zł) i 34,8 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,3 tys. zł), a przy prognozie pogody odpowiednio: 23,6 tys. zł i 32,1 tys. zł (w ub.r. 26 tys. zł i 34,9 tys. zł).
W czerwcowym cenniku TVP1 najwyższą cenę mają reklamy przy transmisji finałowego meczu Ligi Mistrzów pomiędzy Juventusem Turyn a Realem Madryt, która zostanie pokazana 3 czerwca. Reklama kosztuje 64,7 tys. zł. Biuro Reklamy TVP będzie jednak dodatkowo sprzedawać miejsca w blokach reklamowych przy tej transmisji w drodze licytacji, która odbędzie się 22 maja.
Dość wysokie ceny mają też spoty przy transmisjach festiwalu w Opolu, który odbędzie się od 9 do 11 czerwca.
Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym koncercie „Złoty Jubileusz Maryli Rodowicz” - 47,9 tys. zł. Tego dnia TVP1 pokaże też „Opole After Party” - reklama przy tej transmisji kosztuje 37 tys. zł.
Za emisję spotów przy koncercie „Od Opola do Opola” w piątek 9 czerwca reklamodawcy zapłacą 36 tys. zł, a przy koncercie „Premiery” - 35,2 tys. zł. Zaś przy sobotnich „Debiutach” - 37 tys. zł, a przy koncercie „Pół wieku kabaretu pod Egidą” - 35,3 tys. zl.
Przy ubiegłorocznej relacji z opolskiego festiwalu reklamy kosztowały od 29 do 46 tys. zł.
17 czerwca TVP1 pokaże koncert Eska Music Awards 2017 – spot przy nim kosztuje 26,1 tys. zł.
W TVP2 w czerwcu ub.r. najwięcej kosztowały reklamy przy serialu „M jak miłość”. W tym roku nie będzie premierowych odcinków tej produkcji, tak samo nie będzie nowych odcinków serialu „Na dobre i na złe”.
„Barwy szczęścia” będą nadawane do 9 czerwca, a reklama przy nich kosztuje maksymalnie 39,5 tys. zł (w ub.r. 45 tys. zł). Do tego czasu od poniedziałku do środy TVP2 będzie emitować w godzinach wieczornych po dwa odcinki serialu „Na sygnale”. Cena spotu przy nim wynosi 38,8 tys. zł.
W pierwszy piątek czerwca pokazane zostaną po raz ostatni odcinki seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”. Na reklamy przy nich trzeba wydać odpowiednio 23,2 tys. zł i 20,5 tys. zł.
25 czerwca TVP2 pokaże „Galę Disco Polo” - reklamy przy nim wyceniono na 25,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze „Wiadomości”
O tempora, o mores!