"M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP, 146,1 tys. zł za 30-sekundowy spot
W opublikowanym przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na grudzień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Nieznacznie mniej trzeba też zapłacić za spot przy programie "Rolnik szuka żony" w TVP1.
146,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Stawki przy pozostałych serialach w telewizyjnej Dwójce są nieco niższe. Spot przy "Barwach szczęścia" wyceniono na maks. 104,1 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - na 91,9 tys. zł.
Za reklamę przy "You can dance" trzeba zapłacić 40,2 tys. zł, a za spot przy finałowym odcinku "The Voice of Poland" (emisja 4 grudnia br.) - 99,1 tys. zł.
31 grudnia TVP będzie transmitować koncert sylwestrowy "Sylwester Marzeń z Dwójką" - reklamę w tym paśmie wyceniono na 95,9 tys. zł.
Najdroższa reklama w TVP1 kosztuje 132 tys. zł. To spot przy programie "Rolnik szuka żony". 116,1 tys. zł kosztuje maksymalnie spot przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich.
Marketerzy zainteresowani reklamą przy "Wiadomościach" zapłacą 116,1 tys. zł. Reklamę przy prognozie pogody wyceniono na 118,9 tys. zł w niedziele i 102,2 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą z kolei odpowiednio 48,8 tys zł i 56,6 tys. zł.
Reklama przy serialu "Na sygnale" kosztuje 77,1 tys. zł, przy "Ojcu Mateuszu" - 86 tys. zł, przy "Wojennych dziewczynach" - 89,2 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 53,2 tys. zł.
8 grudnia TVP1 pokaże mecz w Ligi Mistrzów - stawka za spot przy tej transmisji wynosi maks. 89,2 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało ceny reklam na grudzień br.
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP, 146,1 tys. zł za 30-sekundowy spot