SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę oferowanej przez Polkomtel. Akcję, której głównym bohaterem jest brand hero marki - niesforny misiek Plushak, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction OMD.

W nowym spocie Plushak próbuje sięgnąć po resztki miodu na dnie słoika, w efekcie czego wpada do środka. Lektor informuje, że włożyć bez konsekwencji można tylko w Plush na Kartę, mając na myśli starter tej taryfy obejmujący m.in. 2 GB internetu mobilnego i nielimitowany dostęp do Facebooka i Instagrama. W spocie powtarzane jest hasło główne tej oferty - „Bez konsekwencji”.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka i Kamila Polaka) wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęła się firma Human Ark.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
Plush tak po prawdzie sam się reklamuje... swoją ofertą.
0 0
odpowiedź
User
Liberator
Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plusha na kartę - dobre hasło reklamowe :) Plush takimi tekstami trafia w swoja grupę targetową tj. młodych.
0 0
odpowiedź
User
minion
Niezle, cos w sam raz dla mlodych - nielimitowany dostep do fb i instagrama to dla wielu bedzie w zasadzie wszystko, czego potrzebuja. 2gb w starterze tez ciekawie, interesujaca oferta z Plushakiem :)
0 0
odpowiedź