OTOZ Animals Inspektorat Warszawa uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej
Wystartowała kampania społeczna Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt Animals Inspektorat Warszawa. Organizacja zwraca w niej uwagę na problem porzucanych, zaniedbanych lub źle traktowanych zwierząt.
Kampania obejmuje plakaty w obu liniach warszawskiego metra. OTOZ współpracuje z Ströer Polska, która udostępniła nośniki na potrzeby akcji. Działania zaplanowano do końca września.
Plakaty mają na celu uświadamianie społeczeństwa w zakresie istniejącego prawa i możliwości wspierania pokrzywdzonych zwierząt. Kampanię podzielono na cztery kategorie tematyczne: interwencje, adopcje, wolontariat oraz wsparcie.
Plakat informuje o obowiązującym prawie ze szczególnym zwróceniem uwagi na artykuł 6.2 Ustawy o Ochronie Zwierząt. Ustawa stanowi, że zwierzę nie jest rzeczą, odczuwa ból i cierpienie oraz zasługuje na szacunek i godne życie. Człowiek jest zobowiązany do reagowania na krzywdę oraz wszelkie przejawy przemocy i okrucieństwa wobec bezbronnych zwierząt.
Motto tego plakatu zachęca do adopcji bezdomnych i porzuconych zwierzą, znajdujących się w schroniskach, fundacjach czy domach tymczasowych.
Hasło „Wspieram” zaprasza do udzielania wsparcia w postaci domu tymczasowego dla zwierzęcia odebranego interwencyjnie ze złych warunków bytowych. Oprócz tego informuje o możliwości przekazania pomocy finansowej i rzeczowej.
OTOZ zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy jako wolontariusze chcą pomagać zwierzętom. Można wybrać ten obszar, w którym czujemy się najlepiej: interwencje, edukacja lub adopcje, praca biurowa, marketing itp.
Dołącz do dyskusji: OTOZ Animals Inspektorat Warszawa uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej