SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca „The New York Times” ma ponad 11 mln subskrybentów

Na koniec trzeciego kwartału prestiżowy amerykański wydawca New York Times Company po raz pierwszy przekroczył próg 11 milionów subskrybentów. W ciągu trzech miesięcy zyskał 260 tys. nowych subskrypcji netto. Po raz pierwszy zysk odnotował też „The Athletic” z treściami sportowymi. 

Subskrypcje New York Times Company obejmują cyfrowe i papierowe wydanie „The New York Times”, „The Athletic”, treści segmentów Cooking, Games i programu Wirecutter.

Na koniec września br. New York Times Company miał 11,09 miliona abonentów. Z tego 46 proc. subskrypcji (5,12 mln) to pakiety, obejmujące dostęp do więcej niż jednego tytułu.

Zobacz: „The New York Times” i „The Washington Post” z nagrodami Pulitzera

Przychody z subskrypcji we wspomnianym okresie wzrosły o 8 proc. do 453,3 mln dolarów, z czego 71 proc. wypracowano w segmencie cyfrowym. Przychody z reklam wzrosły o 1 proc. do 118,4 mln dol. (w tym: wzrost w segmencie online o 9 proc., spadek w druku o 13 proc.) 

Pozostałe przychody The New York Times Company wzrosły o 9 proc. do 68,5 mln dolarów, głównie dzięki wzrostowi wpływów z programu partnerskiego Wirecutter i przychodów z licencji.

Średni miesięczny przychów na użytkownika wzrósł w trzecim kwartale z 9,28 dolara rok temu do 9,45 dolara w 2024r.

Skorygowany zysk operacyjny The New York Times Company zwiększył się o 16 proc. rok do roku do 104,2 mln dolarów.

Zobacz: Wydawca "The New York Times" z rekordowymi przychodami, zbliża się do 10 mln subskrypcji 

Pierwszy zysk „The Athletic”

Po raz pierwszy zysk wypracował „The Athletic”, oferujący treści sportowe. Po dwóch i pół roku od przejęcia marki przez wydawcę „NYT”, tytuł wypracował na koniec trzeciego kwartału tego roku 2,6 mln zysku netto. „The Athletic” kupiono za 550 mln USD w styczniu 2022 roku.

- „The Athletic” jest już ważnym elementem naszej oferty pakietowej i coraz bardziej angażuje subskrybentów” – powiedziała Meredith Kopit Levien, CEO wydawnictwa, dodając, że tytuł w coraz większym stopniu wpływa na decyzję czytelników o zakupie subskrypcji pakietu.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „The New York Times” ma ponad 11 mln subskrybentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl