671 tys. widzów debiutu nowego programu „Nastolatki rządzą... kasą” w TVN
Premierę pierwszego odcinka nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą” oglądało 671 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
We wtorek, 14 marca br. o godz. 21.35 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”. Średnia widownia emisji wyniosła 671 tys. osób. Przełożyło się to na 6,24 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 1,92 mln osób w grupie 4+.
Dla porównania, pokazany rok temu - we wtorek, 1 marca ub.r. o godz. 21.30 - pierwszy odcinek siódmego sezonu „Ślubu od pierwszego wejrzenia” śledziło o 237 tys. oglądających więcej - było to 908 tys. widzów (odpowiednio 7,85 proc., 8,81 proc. i 13,17 proc. udziału).
„Nastolatki rządzą… kasą” to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK. Za jego dystrybucję odpowiada All3Media.
Formuła projektu polega na tym, że nastolatkowie przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Przez miesiąc będą decydować o tym, na co przeznaczą pieniądze. Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu będzie pedagog i nauczyciel Marcin Józefaciuk.
Za realizację formatu odpowiada MASS Koncept.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 671 tys. widzów debiutu nowego programu „Nastolatki rządzą... kasą” w TVN