Za nami finał „Kuchennych rewolucji”. Ilu widzów oglądało program Magdy Gessler?
29. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN średnio 904 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Mimo iż program z Magdą Gessler stracił widzów, stacja TVN wciąż jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Trwają zdjęcia do kolejnego sezonu.
Tej jesieni „Kuchenne rewolucje” niezmiennie były emitowane w czwartkowym, wieczornym paśmie o godz. 21.30 od 5 września do 21 listopada. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, średnia widownia 29. kulinarnego show wyniosła 904 tys. odbiorców, co dało stacji TVN 8,87 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie ogólnej i 10,69 proc. w grupie komercyjnej 20-54.
Tym samym stacja TVN w porze emisji programu z Magdą Gessler była liderem grupy komercyjnej i stacją drugiego wyboru wśród wszystkich widzów, ustępując miejsca jedynie TVP1. Najsłabiej pod względem oglądalności wypadł początek 29. sezonu „Kuchennych rewolucji”. Pierwszy odcinek obejrzało 683 tys., ale już każdy następny gromadził powyżej 813 tys. widzów, zaś trzy ostatnie wydania oglądało średnio powyżej miliona widzów. Hitem był finał sezonu, który zobaczyło ponad 1,09 mln osób.
Zeszłej jesieni 27. sezon “Kuchennych rewolucji”, emitowany w TVN w tym samym paśmie, oglądało średnio 1,08 mln widzów, czyli o 179 tys. osób więcej. Mimo straty widzów stacja TVN podobnie jak w ubiegłym roku utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej i wicelidera rynku wśród wszystkich widzów.
Wiosną kolejny sezon "Kuchennych rewolucji"
“Kuchenne rewolucje” wrócą na antenę TVN wiosną przyszłego roku. Obecnie trwają zdjęcia do 30. sezonu kulinarnego formatu z Magdą Gessler.
Czytaj także: „Kuchenne rewolucje” z odświeżoną czołówką. "Bardziej żywe kolory"
Program jest obecny na antenie TVN od 2010 roku i opiera się na amerykańskim formacie „Kitchen Nightmares”. W zakończonym właśnie 29. sezonie “Kuchenne rewolucje” - po raz pierwszy w ciągu 14 lat emisji - wprowadzono nową czołówkę programu, w której m.in. uaktualniono wizerunek Magdy Gessler. Producentem programu jest firma Constantin Entertainment Polska.
Dołącz do dyskusji: Za nami finał „Kuchennych rewolucji”. Ilu widzów oglądało program Magdy Gessler?