Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin
Od 6 lutego Multikino we współpracy z marką Wedel wprowadziło kartę „Rodzina do Kina”, dzięki której członkowie rodzin będą mogli kupować tańsze bilety na wybrane seanse. Promocję oferty w mediach przygotowały dział marketingu Multikina i Fish Ladder.
Aby przystąpić do programu, należy kupić kartę za złotówkę i aktywować ją na stronie Multikina. Dzięki niej każdy członek rodziny ma prawo do zakupu biletu ulgowego.
Karta może być użyta tylko w przypadku wizyty co najmniej dwóch członków rodziny w kinie - rodzica z dzieckiem do lat 18. Maksymalnie z promocji może skorzystać 7 osób - dwójka rodziców i pięcioro dzieci
Oferta obowiązuje na wszystkie filmy poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Ponadto karta umożliwia zakup zestawu barowego tzw. „Rodzinnego” w niższej cenie, a także uprawnia do zniżki 25 proc. przy zakupie wybranych maskotek z oferty Multishop.
- Rodziny to bardzo ważna grupa widzów dla Multikina. Z myślą o rodzicach, ale również dzieciach przygotowaliśmy kompleksową ofertę kinową. Dzięki niej rodziny skorzystają ze zniżek na bilety, rodzinne zestawy barowe, zabawki. Dzieci zaprosimy do niezwykłego świata stworzonego specjalnie dla nich i przedstawimy przygody bohaterów po drugiej stronie ekranu kinowego - mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, dyrektor marketingu Multikina.
Promocja wspierana jest kampanią reklamową w radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN oraz wybrane stacje TV dziecięce), prasie (m.in. Newsweek, Gazeta Wyborcza „Co jest Grane”, Party, Viva), internecie (m.in. Filmweb, Onet), oraz działania na rynkach lokalnych. Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami, zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy Rodzina do Kina pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych sieci.
W komunikacji wykorzystano troje bohaterów, których zawody związane są z przemysłem filmowym - Volta (uczennica szkoły kaskaderów), Lens (operator filmowy) i Maestro (reżyser).
Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder – kreatywne studio Platige Image. Media zakupił dział marketingu Multikina.
concept/creative strategy Fish Ladder
director
Tobiasz Piątkowski
story
Tobiasz Piątkowski
executive producer
Marta Staniszewska
concept artists
Jakub Szczęśniak
Tobiasz Piątkowski
Maciej Rębisz
2D artists
Wiesław Skupniewicz
Ciurska Karolina
Maciej Rębisz
Katarzyna Lewandowska
Szymon Kuczmierczyk
postproduction producer
Katarzyna Kopczyńska
CG supervisor
Paweł Ruszkiewicz
Łukasz Kubiński
CG production supervisor
Mariusz Radomski
3D artists
Łukasz Kubiński
Waldemar Nalepa
Marcin Muszyński
Katarzyna Seńczuk
Monika Migdalska
Karina Zając
Dołącz do dyskusji: Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin