Raperka reklamuje kultowe wafelki
Firma Lotte Wedel wraca z reklamą wafelków WW. W nowej odsłonie platformy kreatywnej „Co znaczy WW?” do CatchUpa dołącza raperka Dziarma.
Dziarma jest znana z odważnych tekstów i wyrazistego stylu. W najnowszych spotach marki WW wspólnie z CatchUpem rozważa, co stoi za akronimem WW, proponując swoje kreatywne interpretacje. Dzięki jej udziałowi kampania wafelka Lotte Wedel ma nabrać nowego wymiaru, wzbogacając ją o świeżą, kobiecą perspektywę.
- Sukces zeszłorocznej kampanii i towarzyszące jej aktywacje konsumenckie, wpłynęły na wzrosty sprzedaży, do tego niesamowicie pozytywny odbiór kampanii pokazuje, że platforma „Co znaczy WW?” udźwignęła ciężar i wyzwanie, jakim było komunikacyjne wskrzeszenie tak ikonicznej marki po blisko 25 latach – komentuje Joanna Gerlee, creative director Digital Kingdom.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom, za produkcję Film Produkcja, spot wyreżyserował Maciej Przężak. Działania prowadzone są zarówno w digitalu, jak i punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Raperka reklamuje kultowe wafelki