„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam
W sezonie 2017/2018 „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 300 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji programu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 17,09 mln zł.
Średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 29 sierpnia 2017 roku do 5 czerwca 2018 roku wyniosła 1,71 mln osób. Przełożyło się to na 14,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.55.
Największą widownię zgromadziło wydanie magazynu z 23 stycznia br. Przyciągnęło ono przed telewizory 2,20 mln osób.
Dla porównania srednia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w sezonie 2016/2017 roku wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,84 proc. udziału w 4+, 11,41 proc. w 16-49 oraz 13,05 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 300 tys. widzów.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 12,75 proc.). Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 7,57 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 5,90 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce drugie.
Wpływy reklamowe TVP2 wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 17,09 mln zł. Dla porównania poprzednia seria zarobiła z reklam 15,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam