Lasy państwowe szukają agencji mediowej
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych szuka w przetargu agencji, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii pod hasłem „Dla lasu, dla ludzi”.
Kampania „Dla lasu, dla ludzi” ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech zrównoważonych funkcji lasu: przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. Działania będą prowadzone w telewizji, prasie, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej od 1 września do końca grudnia br.
Głównym elementem kampanii ma być spot reklamowy. Lasy Państwowe chcą zatrudnić do niej ambasadorów. Mają wśród nich być m.in. znany muzyk i znany sportowiec. Z ich udziałem mają powstać kilkuminutowe filmy promocyjne.
Wybrany w trwającym do 13 lipca przetargu dom mediowy zajmie się opracowaniem strategii mediowej, mediaplanu oraz zakupem mediów do kampanii. Warunkiem udziału jest wpłata 9 tys. zł wadium.
Opracowaniem koncepcji kampanii, produkcją spotu i realizacją kampanii zajmie się wybierana w prowadzonym równolegle przetargu agencja reklamowa. Swoje oferty w nim złożyły: BERM, Adah Advertising, Art.Group, Boom, Aplan Media, Brand New Heaven, Bluecloud Interractive, Fabryka Komunikacji Społecznej, Publicon, Grupa Vidoq, ToroMedia z LB Relations oraz Love TV&Digital z Lemon.
Za opracowanie koncepcji wizualno – kreatywnej kampanii „Dla lasu, dla ludzi” odpowiada wybrana wcześniej Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Lasy państwowe szukają agencji mediowej