Rafał Kaniecki: z TikToka do Salestube
Rafał Kaniecki został nowym paid cocial & partnerships directorem w agencji mar-tech Salestube (Group One). Do listopada był związany z polskim odziałem TikToka.
Rafał Kaniecki w spółce martech & e-commerce connected Salestube będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social.
- Dołączenie Rafała do Salestube w roli paid social & partnerships director, stanowi niezwykle silne wzmocnienie naszych kompetencji. Jego osobowość, doświadczenie i kwalifikacje doskonale wpisują się w nasze ambicje i wizję tego, gdzie chcemy dążyć jako preferowany partner konsultingowy dla światowych marek. Jesteśmy dumni z tego, że tak doświadczone osoby wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą realizować się zawodowo – komentuje Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nowy dyrektor w Salestube od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive.
Ostatnie blisko 3 lata spędził w strukturach TikToka, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region CEE. Wcześniej przez 8 lat związany był z Meta, gdzie w latach 2020-2022 jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za partnerstwa agencyjne.
Dołącz do dyskusji: Rafał Kaniecki: z TikToka do Salestube
Uważaj na niego dziewczyny kolego
Uważaj na niego
Pokaż mi śniegi
Zjedź ze mną po białej łące
Nie bierzmy kolegi