1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,35 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 26. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 2 marca br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN (do 16 marca) śledziło średnio 1,35 mln osób. Przełożyło się to na 12,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16 proc. w grupie 16-49 oraz 15,28 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,44 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 60 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 do 17 września 2022 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,41 mln widzów, przy udziałach na poziomie 12,54 proc. w 4+, 16,38 proc. w 16-49 i 17,84 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.37 ma 11,59 proc. udziału. Stacja jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 10,18 proc. udziału, a dalej plasują się: TVP Sport (5,29 proc.) oraz Polsat (5,26 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN ma dużą przewagę nad konkurencją.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,35 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem