SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 obroniła obsługę Desperadosa w digitalu

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Desperados w digitalu. W wyniku postępowania, podjęto decyzję o kontynuacji współpracy z K2.

K2 zajmuje się digitalową obsługą Desperadosa od 2013 roku. W tym czasie zrealizowała wiele aktywacji. W ubiegłym roku zrealizowała loterię w całości prowadzoną przez messengerowego chatbota. To narzędzie wykorzystywane jest także w innej aktywacji - „In the House by Desperados”, w której marka szuka najbardziej kreatywnych gospodarzy domówek.

Z kolei dla subbrandu Nocturno K2 przeprowadziła akcję, w ramach której transmitowano na żywo na Facebooku trzy imprezy.

Umowę pomiędzy stronami podpisano na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: K2 obroniła obsługę Desperadosa w digitalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl