Orlen ma nowego dyrektora biura sponsoringu sportowego
Stanowisko dyrektora biura sponsoringu sportowego w Orlenie objął Michał Rutkowski, były szef marketingu w Agorze i wieloletni zarządzający agencjami reklamowymi, w tym K2 Create i Tribal DDB.
Michał Rutkowski ostatnio związany był z agencją Altavia Kamikaze+K2. Od 2020 roku był managing directorem w agencji K2 Create, która dołączyła do Altavia Kamikaze jesienią 2023 roku.
Z poprzednim miejscem pracy Rutkowski pożegnał się w poniedziałek. - Nie do końca wiem, czego się spodziewać, ale jaram się tą zmianą pracy, jak chyba żadną w dotychczasowej karierze - napisał na Linkedin.
CZYTAJ TEŻ: Prezes Orlenu: Polska Press szykowana do sprzedaży. Możliwy partner dla Orlen Paczki
W latach 2016-2020 Michał Rutkowski pracował w Agorze jako dyrektor marketingu Gazeta.pl. Przedtem, przez ponad rok pełnił funkcję deputy CEO w naTemat.pl.
Wcześniej, przez 8 lat, do 2015 roku zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Tribal DDB. Z DDB Warsaw związany był już wcześniej - w latach 1997-2005. Wówczas był tam m.in. planning group directorem.
Z kolei od 2005 do 2007 roku pracował jako dyrektor marketingu “Nowego dnia” w Agorze.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Kilka dni temu opisaliśmy szczegółowo, że grupa kapitałowa Orlen w 2023 roku na marketing i sponsoring przeznaczyła 578,78 mln zł, co wobec 410,83 mln zł oznacza wzrost o 40,9 proc. Wydatki na sam sponsoring sięgnęły w ub.r. 386,22 mln zł, po wzroście r/r o 44,8 proc.
Jak informowaliśmy, dyrektor wykonawczą ds. sponsoringu w Orlenie od niedawna jest Lidia Kołucka. Zastąpiła na tym stanowisku Agatę Pniewską.
Dołącz do dyskusji: Orlen ma nowego dyrektora biura sponsoringu sportowego