Justyna Kwiecień head of social media w agencji Gong
Justyna Kwiecień objęła stanowisko head of social media w agencji Gong.
Będzie koordynować pracę ośmioosobowego zespołu i reprezentować agencję w obszarze mediów społecznościowych.
Swoją przygodę z Gong rozpoczęła w marcu 2020. Odpowiadała m.in. za działania social media w projekcie „Sztuka kradzieży” zrealizowanym przez Agencję dla Netlixa, która to kampania została nagrodzona Złotym Lwem w Cannes.
Justyna Kwiecień w poprzednich agencjach (Hand Made, The Digitals) pracowała dla takich marek jak: Nestle, W.Kruk, Fortuna, Soraya czy Warka.
W swoim portfolio ma również liczne kampanie dla ING nagradzane dorocznie w konkursach Mixx Awards. Aktualnie nadzoruje prace agencji dla takich klientów jak ING, Netflix, Starbucks, Książęce, Play Station.
Dołącz do dyskusji: Justyna Kwiecień head of social media w agencji Gong
Brzeszcze
Pieczynogi