SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Szufranowicz na czele strategii Gong

Marta Szufranowicz dołącza do zespołu agencji reklamowej Gong (Group One), obejmując nowe stanowisko strategy director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.

Marta Szufranowicz Marta Szufranowicz

Marta Szufranowicz przechodzi do Gong z agencji DDB, w której pełniła rolę deputy strategic & business director, pracując dla takich klientów jak Volkswagen, Spotify, HBO Max, TikTok, T-Mobile czy Maspex.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- To ogromny przywilej móc przekazać kierowanie strategią agencji komuś takiemu jak Marta. Jest osobą, której doświadczenie i podejście do strategii marketingowej sprawiają, że równie komfortowo się czuje w rozmowach o efektywności biznesowej z naszymi klientami, jak i w inspirującej pracy z działem kreacji. GONG jest dzisiaj dla wielu klientów agencją leadującą działania strategiczne i kreatywne ich marek. Naszą ambicją jest budowanie najbardziej innowacyjnego działu strategii i kreacji na rynku – komentuje Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner agencji Gong.

Dołącz do dyskusji: Marta Szufranowicz na czele strategii Gong

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grill
Leadowanie działań strategicznych... Czy oni tam chociaż matury z polskiego mają?
odpowiedź
User
vv
Leadowanie działań strategicznych... Czy oni tam chociaż matury z polskiego mają?
mają - albo mieć będą- gabinety terapeutyczne
odpowiedź
User
Kocham Franka
Leadowanie działań strategicznych... Czy oni tam chociaż matury z polskiego mają?

A ty co bez pracy po maturze?
odpowiedź