Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową
Żabka Polska do obsługi zakresie strategii i kreacji ATL wybrała agencję reklamową Gong. Kończy współpracę z agencją Ogilvy, która przygotowała jej komunikację pod hasłem „Uwolnij swój czas”. Natomiast obsługą mediową Żabki od początku przyszłego roku będzie zajmować się Value Media.
W ramach współpracy projektowej agencja Gong (należąca do holdingu Group One) będzie odpowiedzialna za rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL. Żabka Polska nie ujawnia, na jak długo podpisano umowę z Gong ani które inne agencje starały się o to zlecenie.
- Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe - podkreśla Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji Gong.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od jesieni ub.r. obsługą komunikacji ATL Żabki zajmowała się agencja Ogilvy, przygotowywała dla niej cykl reklam z hasłem „Uwolnij swój czas”. Biuro prasowe Żabki przekazało nam, że współpraca z Ogilvy została zakończona.
Dlaczego firma zdecydowała się na nową agencję? - Nieustannie pracujemy nad jeszcze lepszym komunikowaniem się z naszymi klientami i odpowiadaniem na ich potrzeby, działając w wielu kanałach, współpracując z różnymi agencjami i docierając do różnych grup konsumentów - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl jej biuro prasowe.
Value Media zamiast Spark Foundry z obsługą mediową Żabki
Z kolei przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów dla Żabka Polska wygrała agencja Value Media (Group One). Przetarg składa się z kilku etapów, był realizowany we współpracy z firmą doradczą Double Check.
Współpraca z Value Media ruszy z początkiem stycznia. Do końca grudnia za obsługę mediową Żabki będzie jeszcze odpowiadać agencja Spark Foundry należąca do Publicis Groupe.
Pod koniec października Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 10 tys. Równocześnie zaczęła testować nowy format handlowy Żabka Drive, w którym klienci robią zakupy bez wysiadania z samochodów.
Dołącz do dyskusji: Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową