Juliusz Strachota: z Isobar Polska do Mint Media
Juliusz Strachota zaczął pracę jako head of creative w agencji interaktywnej Mint Media. Wcześniej pracował m.in. w Mint Media, Blueberry i Change Integrated.
Jako head of creative Juliusz Strachota odpowiada w Mint Media za nadzorowanie działu kreacji, pracującego dla takich klientów agencji jak m.in. NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.
Poprzednio funkcję head of creative pełnił Wojciech Albiński, który odszedł z agencji. Nie podano jego dalszych planów zawodowych.
- Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość - widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy - uzasadnia Paweł Karaś, prezes Mint Media.
Juliusz Strachota poprzednio pracował w agencji reklamowej Isobar Polska, pełniąc funkcje senior copywritera i content team leadera. Odpowiadał tam za obsługę takich klientów jak Play, Siemens, Orbit czy Eurobank.
Wcześniej pracował m.in. w agencjach Blueberry i Change Integrated. Z branżą reklamową jest związany od ponad 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Juliusz Strachota: z Isobar Polska do Mint Media