Mint Media wygrała przetarg Philips Hue Polska
Agencja Mint Media po wygranym przetargu poszerza zakres obsługi dla marki Philips Hue Polska.
Dotychczas Mint Media odpowiadało za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Współpraca powiększy się obecnie o stworzenie konceptu oraz realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Za projekt po stronie agencji za prace dla klienta odpowiada Aleksandra Nowaczyńska.
W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również deputy head of communication - Maja Anna Sass, head of design - Krzysztof Zawadzki, i head of moderation - Monika Wołkowicz-Wyszomirska.
Philips Hue stawia na Mint Media
Philips Hue oferuje oświetlenie do zarządzania przestrzenią za pomocą klimatycznego światła. W przetargu na zbudowanie strategii komunikacji marketingowej i obsługę bardzo dynamicznych kanałów jakimi są Facebook i Instagram, oferta Mint Media najbardziej wpisała się w wizję firmy Philips Hue Polska.
- Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue - jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał Marcom Specialist CEE w Philips Hue.
Dołącz do dyskusji: Mint Media wygrała przetarg Philips Hue Polska