Alcalia Superwater promowana przez Mint Media
Alcalia Superwater to kolejna marka Grupy Maspex w portfolio agencji interaktywnej Mint Media.
Mint Media zaproponowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych, będzie skupiona wokół idei "Alcalia Superwater Codzienny superwybór”. Jej celem jest uświadomienie, że codzienne decyzje mają wpływ na nasze samopoczucie i efektywność w ciągu dnia.
- Miętowo świeże pomysły kreatywnych pracowników Mint Media i superwater Alcalia to świetna kompozycja. Orzeźwiająca. Taka sama jest nasza komunikacja, która sprawia, że współpraca jest partnerska, sprawna i twórcza - mówi Jagoda Pruc, brand manager marki Alcalia.
Mint Media odpowiada za prowadzenie komunikacji marki na profilach na Facebooku i Instagramie oraz Customer Care. Agencja zapewnia holistyczną obsługę moderacyjną, a tym samym dba o pozytywny wizerunek marki na każdym etapie kontaktu z klientami.
Agencja Mint Media wcześniej pracowała już dla innych marek Maspeksu: Kubuś, Decomorreno, Włocławek, Kotlin, Lubella oraz Puchatek.
Dołącz do dyskusji: Alcalia Superwater promowana przez Mint Media