Gwiazdy bawiące się logo TVN w jesiennej kampanii stacji
Nowości programowe TVN oraz najważniejsze pozycje z prime-time promowane są w kampanii jesiennej ramówki TVN. Działania obejmują internet, outdoor oraz prasę.
W kreacjach stworzonych na potrzeby akcji zobaczyć można gwiazdy TVN bawiące się logo stacji. W reklamach pojawią się twarze z „Mam talent!”, „MasterChefa” i „Top model”. W ramach akcji promowane będą też nowe formaty stacji jak „Kto poślubi mojego syna”, „Szkoła”, „Mama kontra mama”, „Żony z Hollywood” oraz „Ugotowani”.
>>> Pan Kulka i hit Eltona Johna w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)
Działania realizowane są przede wszystkim w internecie (rich media i formy płaskie), a także na outdoorze (siatki wielkoformatowe) oraz w prasie.
Kreację TVN przygotował samodzielnie, a media zakupił dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy bawiące się logo TVN w jesiennej kampanii stacji