Agencje z Grupy K2 wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski
Agencje K2 i K2 Precise wygrały przetarg na kampanię 360 stopni, która będzie wprowadzała na rynek Majonez Wielkopolski (Princess Food Besloten Vennootschap). Działania rozpoczną się w drugiej połowie marca.
Agencja K2 odpowiada za strategię i koncept kreatywny kampanii, K2 Precise zaś zaplanowała do niej media.
Działania obejmują ATL, BTL, digital, social media oraz współpracę z influencerami. K2 przygotuje m.in. spoty reklamowe do telewizji i digitalu, reklamy prasowe, treści do social mediów oraz landing page kampanii.
K2 Precise zaś opracuje kompleksowy media plan do wszystkich wymienionych kanałów komunikacji.
Firma Princess Food Besloten Vennootschap zajmuje się produkcją jedzenia oraz napojów, działa od 1880 roku z siedzibą w Liverpoolu. W Polsce sprzedaje m.in. sardynki, makrele i tuńczyka w puszkach.
Dołącz do dyskusji: Agencje z Grupy K2 wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski