Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje dla TPN kampanię o śmieciach
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Tatrzańskiego Parku Narodowego i przygotuje kampanię pod hasłem "Śmieci to temat podniosły".
W przetargu TPN wpłynęło 7 ofert. Instytucja do współpracy wybrała agencję Fabryka Komunikacji Społecznej.
Zadaniem Fabryki Komunikacji Społecznej będzie realizacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem "Śmieci to temat podniosły”. Agencja będzie odpowiadać m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i założeń graficznych, stronę internetową akcji, ogólnopolskie lekcje ekologii, filmy i podcasty, konkursy.
Celem kampanii jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej i kształtowanie postaw ekologicznych społeczeństwa przez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju, upowszechnianie tej wiedzy, kształtowanie zachowań prośrodowiskowych oraz aktywizacja społeczna.
Fabryka Komunikacji Społecznej odpowiadać będzie też za opracowanie koncepcji kreatywnej i założeń graficznych kampanii, przygotowanie strony internetowej akcji, zachęcenie nauczycieli do przeprowadzenia ogólnopolskiej lekcji ekologii, stworzenie 30 filmów i 30 podcastów, organizację pięciu konkursów, przeprowadzenie kampanii radiowej, outdoorowej i w mediach społecznościowych oraz organizację konferencji prasowej.
Działania, na które TPN przeznaczy 821,5 tys. zł, będą realizowane najpóźniej do połowy września br.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje dla TPN kampanię o śmieciach