„Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego
Ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Akcję – opartą na haśle „Duma Amerykanów” i wizerunku Statuy Wolności – przygotowały firmy Tequila\Polska, DDB, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2.
Rozpoczęta właśnie kampania Tyskiego opiera się na przewrotnym haśle „Duma Amerykanów” i wizerunku Statuy Wolności trzymającej w ręku szklanicę tego piwa. Taki przekaz ma niestandardowo podkreślać, że Tyskie jest tak dobre, że prawa do niego roszczą sobie inne nacje – nawet Amerykanie, znani na całym świecie z dążenia do perfekcji oraz silnego przekonania, że wszystko, co najlepsze, musi pochodzić z USA.
W ramach akcji wielkoformatowy layout został umieszczony m.in. w centrum Warszawy, na hotelu Metropol przy rondzie Dmowskiego. Na plakacie znajduje się napis zachęcający do wysyłania SMS-ów na podany numer. Po każdej takiej wiadomości Statua Wolności na plakacie unosi szklanicę, aby napić się Tyskiego.
Akcja od początku kwietnia jest prowadzona na outdoorze (tablice w całej Polsce) oraz w internecie (m.in. działania na fanpage’u Tyskiego na Facebooku), natomiast na początku maja obejmie telewizję. Za kampanię – zaplanowaną na kilka miesięcy – odpowiadają agencje Tequila\Polska (kreacja, działania BTL-owe i internetowe), DDB (kreacja spotu telewizyjnego) i Raczkiewicz Chenczke Consultants/Rc2 (Działania PR i WOM) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Duma Amerykanów” – Statua wolności w kampanii Tyskiego