SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Malgorzata Kożuchowska ze swoją linią kosmetyków Perfecta Skin

Wystartowała kampania telewizyjna serii kosmetyków Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska, która stanowi dopełnienie digitalowej kampanii marki. Aktorka pełni rolę ambasadorki marki Perfecta, należącej do Dax Cosmetics, wchodzącej w skład Rohto Pharmaceuticals Group.

Rola Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii jest szeroka i obejmuje nie tylko wsparcie flagowych produktów marki, ale także współtworzenie nowej linii kosmetycznej - Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska. Kolekcja składa się z jedenastu produktów do pielęgnacji twarzy, w tym dwóch produktów do oczyszczania skóry, które mają za zadanie zapewnić kompleksową opiekę skórze dojrzałej. Nowoczesny, minimalistyczny design opakowań jest nowym krokiem w kierunku eleganckiej prostoty, co stanowi istotny element odświeżenia wizerunku marki Perfecta.

Spot reklamowy linii Perfecta Skin z Małgorzatą Kożuchowską będzie emitowany w wiodących stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN7 oraz TVN24, a za sesję zdjęciową, po której powstały key visuale odpowiedzialny był Marcin Tyszka. Reżyserką spotu TV była Talia Dołgowska, uznawana za jedną z najbardziej indywidualnych i twórczych postaci młodego pokolenia polskich reżyserów. 

Za koncepcję i pomysł odpowiada Dax Cosmetics, a za realizację – agencja Hand Made. 

Aktualna kampania jest początkiem długofalowej współpracy z Małgorzatą Kożuchowską, która będzie kontynuowana i rozwijana w kolejnych etapach. Marka Perfecta i linia Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska kładą nacisk na dalszy rozwój oferty, której celem jest dostosowanie produktów do coraz bardziej wymagających potrzeb współczesnych konsumentów. 

 

 

Dołącz do dyskusji: Malgorzata Kożuchowska ze swoją linią kosmetyków Perfecta Skin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl