Boomerang bardziej jak Cartoon Network. Nowe kreskówki (wideo)
Należący do Turner Broadcasting System kanał dziecięcy Boomerang zyskał nowe logo, a na jego antenie w tym roku pojawią się nowe, współczesne kreskówki.
- Nowa odsłona naszego drugiego flagowego kanału odzwierciedla współczesny charakter stacji. Zmianie uległ nie tylko logotyp, ale odświeżyliśmy także nasze platformy internetowe i mobilne, które dla widzów są ważnym źródłem informacji na temat seriali i bohaterów - mówi Małgorzata Chapman, creative, production, PR & marketing senior director w TBS.
Logo Boomeranga, które wcześniej było koloru niebieskiego, w nowej odsłonie nawiązuje wyglądem do logotypu siostrzanego kanału Cartoon Network. Tak jak on jest w barwach białej i czarnej.
Na nowej stronie internetowej Boomeranga pojawią się nowe materiały, w tym m.in. gry z bohaterami znanych kreskówek jak np. „Tom i Jerry”, „Zwariowane melodie”, „Scooby - Doo” czy „Królik Bugs”.
W ofercie programowej odświeżonej stacji znajdą się produkcje z bibliotek Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network czy MGM. W tym roku widzowie zobaczą takie nowe seriale animowane jak „Inspektor Gadżet”, „Jaś Fasola”, „Kumple z dżungli”, „Be Cool”, „Scooby-Doo”, „Wabbit!” czy „Robin Hood”.
Zmiany w kanał Boomerang wprowadzane są we wszystkich krajach, gdzie kanał nadaje.
Dołącz do dyskusji: Boomerang bardziej jak Cartoon Network. Nowe kreskówki (wideo)