Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze
W agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski awansował na nowo utworzonej stanowisko strategy directora. W firmie pracuje od półtora roku.
Jako strategy director Bartłomiej Brzoskowski odpowiada w Kamikaze m.in. za współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, z działem kreacji i działem mediowym, a także z klientami agencji w zakresie tworzenia i weryfikowania strategii działań.
Ponadto będzie zajmował się rozwijaniem kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzeniem i konsultacji ofert agencji oraz reprezentowaniem jej w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).
- Awans Bartka to naturalna konsekwencja jego roli w zespole oraz sukcesów w przetargach i pracy z klientami, a także silnego rozwoju Kamikaze w obszarze strategii komunikacji. To dziś core naszych kompetencji, co w połączeniu ze sprawną egzekucją oraz elastycznością i otwartością na innowacje zapisanymi w naszym digitalowym backgroundzie, pozycjonuje nas wśród najlepszych agencji - uzasadnia Joanna Dering, partner zarządzający w Kamikaze.
W agencji Bartłomiej Brzoskowski pracuje od jesieni 2017 roku, poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera, odpowiadając za prace strategiczne z kluczowymi klientami.
Przedtem przez trzy lata pracował w agencji Feno, kolejno jako media director i account director. W latach 2012-2014 był związany z agencją FaceAddicted (jako social media director & client service director), a wcześniej z Digital One (obecnie Deloitte Digital) - kolejno jako social media specialist i social media manager.
Realizował projekty dla takich firm i marek jak m.in. Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska i Frugo.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze