Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej
Firma ubezpieczeniowa Allianz Group rozstrzygnęła przetarg dotyczący globalnej obsługi mediowej. Do współpracy wybrała GroupM (należą do niej takie agencje mediowe, jak Wavemaker, Mindshare, EssenceMediacom).
Rozstrzygnięcie przetargu przez Allianz Group i wybór GroupM polega na utrzymaniu dotychczasowej współpracy z agencją EssenceMediacom, która już pracuje dla ubezpieczyciela na 9 rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych.
Teraz ta współpraca - w ramach zakończonego przetargu - zostanie rozszerzone o kolejnych 20 rynków na świecie.
I tak agencja Mindshare będzie obsługiwać około dwie trzecie rynków światowych, natomiast mSix&Partners będzie wspierać Allianz w Niemczech, gdzie ma swoją siedzibę.
Wcześniej Allianz mediowo pracował na różnych rynkach z takimi agencjami, jak Omnicom, Publicis i Jellyfish.
Według najnowszych danych COMvergence, Allianz wydaje na reklamy w mediach koło 240 milionów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Allianz wybrał GroupM do globalnej obsługi mediowej