700 tys. widzów kolejnego sezonu "Przyjaciółek"
24. sezon serialu „Przyjaciółki” oglądało w Polsacie średnio 700 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To nieco mniejsza widownia niż rok temu.
Nowy sezon „Przyjaciółek” wystartował na antenie Polsatu 12 września. Premierowe odcinki serialu, podobnie jak ubiegłej jesieni, emitowano w czwartki o godz. 21.15.
24. serię produkcji oglądało średnio 700 tys. widzów. To przekładało się na 6,54 proc. udziałów stacji w rynku w grupie wszystkich widzów i 6,39 proc. w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia “Przyjaciółek" dochodziła do 784 tys. widzów
Najwięcej widzów miał odcinek piąty, który obejrzało w Polsacie średnio 784 tys. widzów. Niewiele mniej oglądających (782 tys.) zgromadził finał sezonu, pokazany 28 listopada.
W porównaniu do wyników oglądalności, jakie produkcja Polsatu notowała ubiegłej jesieni w analogicznym okresie, “Przyjaciółki” straciły widzów. Wówczas średnia oglądalność wynosiła 753 tys. odbiorców. Przełożyło się to na 6,48 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów oraz 6,30 proc. w grupie 16-59.
Serial obyczajowy „Przyjaciółki” zadebiutował na antenie Polsatu w 2012 roku. Opowiada o losach czterech kobiet, dawnych przyjaciółek ze szkoły, które po latach odnawiają znajomość. W obsadzie serialu niezmiennie występują: Małgorzata Socha (Inga), Joanna Liszowska (Patrycja) i Magdalena Stużyńska (Anka). W ubiegłym roku z serialu odeszła Anita Sokołowska (Zuza), która wystąpiła w 22. sezonach produkcji. Od tamtej pory rozszerzono za to wątek bohaterki granej przez Agnieszkę Sienkiewicz-Gauer (Dorota). Serial produkuje Akson Studio.
Dołącz do dyskusji: 700 tys. widzów kolejnego sezonu "Przyjaciółek"