Aktorka Karolina Gorczyca została ambasadorką marketingową marki odzieżowej 4F (produkowanej przez firmę OTCF). Działania z udziałem Gorczycy będą realizowane m.in. w BTL-u i poprzez eventy.
Kalendarz marki BOLS na 2011 rok w towarzystwie pięknych, skąpo ubranych dziewczyn, w klimacie gorącego, słonecznego lata nad Morzem Śródziemnym.
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor występują w kampanii reklamowej obuwia Wojas. Ich wizerunek znalazł się m.in. w reklamach prasowych, telewizyjnych i radiowych.
Z okazji 18. urodzin Centrum Handlowego Klif w Gdyni powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa i oryginalna kampania reklamowa. Po raz pierwszy czołowi polscy projektanci osobiście promują centrum handlowe. Do współpracy zostali zaproszeni projektanci znanych polskich marek: Patrycja Cierocka (Aryton), Lidia Kalita, Magda Dąbrowska (YES) oraz Przemysław Orzechowski i Sandra Brec (Valentini). W ujęciach wykorzystano produkty marki HOUSE&more.
Sara Sampaio urodziła się 21 lipca 1991 w Portugalii. Jej kariera modelki rozpoczęła się tuż po tym kiedy wygrała konkurs piękności w 2007 roku. W maju 2011 wygrała portugalski konkurs “Globo de Ouro”. Następnie otrzymała tytuł top modelki roku, a w listopadzie została nominowana do Best Model 2011 przez portugalską telewizję Fashion TV. Aktualnie jest nową twarzą marki Calzedonia w plażowej kampanii lato 2012, która została zrealizowana w dwóch lokalizacjach, w Grecji i na Jamajce.
Bogusław Linda wystąpił w kampanii reklamowej Pharmaton Geriavit stworzonej przez Grey Group.
Nieustraszeni Bohaterowie ze Stadionu Narodowego, którzy podczas meczu Polska – Anglia dostarczyli całej Polsce niecodziennych emocji, wzięli udział w kampanii reklamowej kosmetyków Soraya Men Adventure.
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię „5 Stadion” piwa Tyskie. Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, a domem mediowym roku - Starcom MediaVest Group.
Natalia Siwiec, okrzyknięta Miss Euro 2012, została abmasadorką marki Mewa-Styl.
Zaczęła się międzynarodowa kampania reklamowa Warmii i Mazur To największa promocja regionu w jego historii. Mazury do końca października będą reklamowane, m.in. w spotach emitowanych na antenie najpopularniejszych telewizji, w Internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych, a wszytko to w Polsce i w siedmiu krajach europejskich.
Jeżeli Państwa firma jest zainteresowana współpracą z serwisem Galeria portalu Wirtualnemedia.pl,
to wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres:
admin@wirtualnemedia.pl