SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Żyje się lepiej” znów w kampanii kart Visa (wideo)

W telewizji, kinach i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa kart płatniczych Visa. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi i MEC.

Nowa reklama Visy pokazuje ludzi z różnych środowisk, którzy robiąca, często w pośpiechu, zakupy z użyciem kart tej marki. Sens tych zakupów staje się jasny dopiero w końcowych scenach, kiedy wszyscy pojawiają się jako zawodnicy na linii startowej masowego biegu miejskiego.

– W kampanii przedstawiamy ludzi posługujących się kartami Visa w różnych sytuacjach, które ilustrują wygodę korzystania z naszych produktów – opisuje Tomasz Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce. Obecna akcja to czwarta kampania Visy prowadzona pod hasłem „Żyje się lepiej”.


Działania reklamowe obejmują jednocześnie 10 krajów, m.in. Niemcy, Włochy i Turcję. W Polsce akcja od 21 marca jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP, kanały tematyczne z oferty At Media i Discovery), internecie (reklamy rich mediowe) oraz kinach (sieci Multikino i KinAds).

Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy maja – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Żyje się lepiej” znów w kampanii kart Visa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl