SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złośliwości losu za Statuę Wolności w reklamach Liberty Direct (wideo)

Liberty Direct wprowadza nowy format reklamowy, którego głównym elementem jest animowany bohater symbolizujący złośliwości losu. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez firmy Adsalt i Havas Media, promowane jest ubezpieczenie opon.

Nowe reklamy Liberty Direct pokazują zabawnego, animowanego stworka, który płata kierowcom różne figle. Bohater, któremu towarzyszy czarny kot, ma personifikować niefortunne wypadki.

- Pozwala to zbudować angażującą narrację, której celem jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że humorystyczny przekaz i atrakcyjna wizualizacja pozwolą nam wyraźnie wyróżnić się na tle branży - przekonuje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct w Liberty Direct.

Poprzednio przez wiele lat w reklamach ubezpieczyciela występowała kobieta ucharakteryzowana na Statuę Wolności (obejrzyj jeden z tych spotów), której symbol znajduje się w logo firmy.

Nowe reklamy pokazują też, jak dzięki usługom Liberty Direct niwelowane są skutki złośliwości losu. Rozpoczęta właśnie kampania promuje ubezpieczenie Opony Assistance zapewniające pomoc w przypadku przebicia lub uszkodzenia koła podczas jazdy. Reklamy podkreślają, że jest ono dostępne za 3 grosze przy zakupie polisy OC, AC, NNW lub Assistance.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Adsalt, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Złośliwości losu za Statuę Wolności w reklamach Liberty Direct (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marian Dróżdż
Ta reklama to miks heyah i nju. I to bardzo słaby miks.
odpowiedź
User
http://www.philo-net.com/louboutin/
I have go through good quality things the following. Certainly worthy of saving intended for revisiting. We ponder the amount hard work you add for making a really magnificent informative internet site.
odpowiedź
User
http://costof81.com/wp-feeds.php?louis-vuitton-softsided-luggage-c-100_137_140.html
"despite the fact quarter one was weak, Many measures of feeling and output improved in March and April, Suggesting that the quarter ended compatible with it began, described Dan Greenhaus, Chief investment strategist at monetary crisis services firm BTIG.
odpowiedź