Złośliwości losu za Statuę Wolności w reklamach Liberty Direct (wideo)
Liberty Direct wprowadza nowy format reklamowy, którego głównym elementem jest animowany bohater symbolizujący złośliwości losu. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez firmy Adsalt i Havas Media, promowane jest ubezpieczenie opon.
Nowe reklamy Liberty Direct pokazują zabawnego, animowanego stworka, który płata kierowcom różne figle. Bohater, któremu towarzyszy czarny kot, ma personifikować niefortunne wypadki.
- Pozwala to zbudować angażującą narrację, której celem jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy przekonani, że humorystyczny przekaz i atrakcyjna wizualizacja pozwolą nam wyraźnie wyróżnić się na tle branży - przekonuje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct w Liberty Direct.
Poprzednio przez wiele lat w reklamach ubezpieczyciela występowała kobieta ucharakteryzowana na Statuę Wolności (obejrzyj jeden z tych spotów), której symbol znajduje się w logo firmy.
Nowe reklamy pokazują też, jak dzięki usługom Liberty Direct niwelowane są skutki złośliwości losu. Rozpoczęta właśnie kampania promuje ubezpieczenie Opony Assistance zapewniające pomoc w przypadku przebicia lub uszkodzenia koła podczas jazdy. Reklamy podkreślają, że jest ono dostępne za 3 grosze przy zakupie polisy OC, AC, NNW lub Assistance.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Adsalt, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Złośliwości losu za Statuę Wolności w reklamach Liberty Direct (wideo)