SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZET, RMF i „Trójka” w górę - Eska w dół

W I kwartale br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET, RMF FM i „Trójka”, a spadek – Eska w Warszawie i Wrocławiu.

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych od stycznia do marca bieżącego roku wyniosły 519,3 mln zł, co oznacza wzrost o 15,2 proc. w porównaniu z I kwartałem 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej „na papierze” zarobiło z reklam Radio ZET, ale wśród głównych nadawców zanotowało pod tym względem najniższy wzrost w skali rok do roku – wynoszący 19,4 proc. Cennikowe wpływy reklamowe RMF FM zwiększyły się o 29,7 proc., a Programu 3 Polskiego Radia – o 32,4 proc. Natomiast mniej niż przed rokiem „na papierze” zarobiło z reklam Radio Eska we Wrocławiu (o 6,2 proc.) i Warszawie (o 15 proc.).
 

Wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 I–III. 2010I–III. 2009
Radio ZET135 800 075 zł113 747 150 zł
RMF FM130 103 227 zł100 347 835 zł
PR 317 543 130 zł13 254 365 zł
Eska Wrocław12 684 230 zł13 515 778 zł
Eska Warszawa9 046 740 zł10 637 730 zł
monitorowane stacje razem519 318 765 zł450 716 302 zł

Dołącz do dyskusji: ZET, RMF i „Trójka” w górę - Eska w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bernard
Coś kiepsko wyszły zarządowi Eski redukcje etatów w pionie sprzedażowym.
odpowiedź
User
xxxx
i bardzo dobrze!
nie tylko sprzedazowym - wszystko zaczyna sie od anteny :)
odpowiedź
User
dobra mina
eee, nie ma co narzekać, na papierosie na Jubilerskiej wszyscy z radia mają tęgie miny!
odpowiedź