„Żegnajcie stacje benzynowe” w kampanii nowych modeli Forda (wideo)
Ford wprowadził na polski rynek dwa nowe modele aut - Ford Transit Connect i Tourneo Connect, czemu towarzyszą szeroko zakrojone działania reklamowe. Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają Oglivy & Mather, Wunderman i Mindshare.
Kampania wprowadzająca Ford Transit Connect i Tourneo Connect obejmuje telewizję, radio, prasę oraz internet. Akcja przebiega pod hasłem: „Żegnajcie stacje benzynowe” mającym wskazywać na technologię Eco Boost, w którą wyposażone są promowane auta.
30-sekundowe spoty emitowane są w głównych stacjach TV (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) oraz w radiowych. Adwertoriale pojawią się także w prasie specjalistycznej, m.in. budowlanej, meblarskiej i logistycznej. W internecie działania będą prowadzone w serwisach informacyjnych oraz ekonomicznych (skierowanych do małych i średnich przedsiębiorców).
Akcja potrwa do końca lutego. Za kreację spotu odpowiada Ogilvy & Mather, za działania w internecie Wunderman, zaś zakupem mediów zajął się Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Żegnajcie stacje benzynowe” w kampanii nowych modeli Forda (wideo)