SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa gry losowej Lotto (organizowanej przez Totalizator Sportowy). Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&Tribal i Cut/Cut.

Spot z kampanii pokazuje, jak kobieta na tarasie widokowym na górskim nabrzeżu zdejmuje marynarkę i rozpina włosy, po czym zaczyna jechać szybko na longboardzie w dół drogi. Lektor podkreśla, jak ważna jest wolność i wiara we własne marzenia. Reklama kończy się hasłem „Lotto. Zacznij marzyć”.

Jest to pierwsza od dłuższego czasu wizerunkowa kampania promująca Lotto. Przez ostatnie lata w reklamach produktowych tej gry występowali ludzie w strojach w kształcie cyfr, pojawiający się w różnych codziennych sytuacjach. Kampanie, przygotowywane przez agencję Brain, promowały przede wszystkim kolejne kumulacje.

Nowa kampania reklamowa będzie realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie (45-, 30- i 15-sekundowa wersja spotu), prasie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB&Tribal i Cut Cut, spot wyreżyserował Dobromił Sudak, a wyprodukował dom produkcyjny Cut/Cut.

Pod koniec ub.r. przetarg na roczną obsługę reklamową Totalizatora Sportowego wygrały agencje DDB&Tribal, digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i Apella. Natomiast za ocenę reklam telewizyjnych firmy odpowiada od niedawna agencja Media Strategy.

Dołącz do dyskusji: „Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zero
Spot miał chyba kipieć emocjami, mówić o wolności itp... niestety nie ma tu ani odrobiny emocji - laska z pooperowaną twarzą bez żadnego wyrazu toczy się powoli z górki na deskorolce... coś nie wyszło... :/
0 0
odpowiedź
User
wincey & wincey
po takiej reklamie przestałbym grać w lotto. już wolę kumulacje z numerkami...
0 0
odpowiedź
User
BHP
wszystko pięknie ale drodzy brend menadżerzy ubierajcie ludzi w kaski i ochraniacze w swoich spotach
0 0
odpowiedź