SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem

Między sierpniem a wrześniem bieżącego roku Yahoo zanotowało znaczący wzrost popularności klipów wideo na swoich stronach, dzięki czemu wyprzedziło pod tym względem strony należące do Fox Interactive Media.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańscy internauci obejrzeli we wrześniu 264,3 miliona klipów wideo na stronach Yahoo, w porównaniu do 169,3 miliona w sierpniu - informuje serwis Beet.TV.

Tymczasem Fox Interactive Media, obejmująca takie serwisy jak MySpaceTV, Photobucket, Fox Television Studios, FOX Broadcasting, IGN Entertainment Gaming Network i Rotten Tomatoes, zanotowała tutaj spadek z 278,4 do 242,4 miliona klipów, wobec czego spadła na trzecie miejsce za Yahoo.

Zdecydowanym liderem jest za to należący do Google serwis YouTube, w którym internauci z USA obejrzeli we wrześniu aż 5,35 miliarda filmików wideo, w porównaniu do 4,76 miliarda miesiąc wcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełniły strony MSN/Windows Live (164,8 miliona obejrzanych klipów wobec 205 milionów w sierpniu) oraz Nickelodeon Kids and Family Network (163 mln wobec 223 mln).

źródło: Beet.TV

Dołącz do dyskusji: Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl