Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem
Między sierpniem a wrześniem bieżącego roku Yahoo zanotowało znaczący wzrost popularności klipów wideo na swoich stronach, dzięki czemu wyprzedziło pod tym względem strony należące do Fox Interactive Media.
Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańscy internauci obejrzeli we wrześniu 264,3 miliona klipów wideo na stronach Yahoo, w porównaniu do 169,3 miliona w sierpniu - informuje serwis Beet.TV.
Tymczasem Fox Interactive Media, obejmująca takie serwisy jak MySpaceTV, Photobucket, Fox Television Studios, FOX Broadcasting, IGN Entertainment Gaming Network i Rotten Tomatoes, zanotowała tutaj spadek z 278,4 do 242,4 miliona klipów, wobec czego spadła na trzecie miejsce za Yahoo.
Zdecydowanym liderem jest za to należący do Google serwis YouTube, w którym internauci z USA obejrzeli we wrześniu aż 5,35 miliarda filmików wideo, w porównaniu do 4,76 miliarda miesiąc wcześniej.
Pierwszą piątkę uzupełniły strony MSN/Windows Live (164,8 miliona obejrzanych klipów wobec 205 milionów w sierpniu) oraz Nickelodeon Kids and Family Network (163 mln wobec 223 mln).
źródło: Beet.TV
Dołącz do dyskusji: Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem