Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 251 687 egz. i w porównaniu do stycznia 2015 roku zmalała o 19,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,21 proc. do 225 070 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 126 901 egz., po spadku o 33,91 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 119 920 egz., po spadku w skali roku o 28,96 proc.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
332 489 |
251 687 |
251 687 |
404 810 |
314 039 |
314 039 |
Tina |
302 260 |
225 070 |
225 070 |
397 424 |
289 337 |
289 337 |
Pani Domu |
161 828 |
126 992 |
126 901 |
268 580 |
192 104 |
192 013 |
Naj |
186 444 |
119 920 |
119 920 |
262 455 |
168 814 |
168 814 |
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał dwutygodnik „Naj” - było to 23,35 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
332 489 |
251 687 |
251 687 |
300 260 |
232 702 |
232 702 |
Tina |
302 260 |
225 070 |
225 070 |
287 464 |
194 902 |
194 902 |
Pani Domu |
161 828 |
126 992 |
126 901 |
153 784 |
103 555 |
103 464 |
Naj |
186 444 |
119 920 |
119 920 |
166 463 |
97 216 |
97 216 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana