SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem

W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 300 934 egz. i w porównaniu do maja 2013 roku zmalała o 8,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,16 proc. do 220 207 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 153 689 egz., po spadku o 12,87 proc.

>>> Zobacz wszystkie okładki

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 133 344 egz., po spadku w skali roku o 18,18 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

403 373

300 934

300 934

449 000

330 715

330 667

Tina

324 953

220 207

220 207

407 437

272 460

272 412

Pani Domu

237 650

153 780

153 689

256 000

176 581

176 393

Naj

194 966

133 344

133 344

262 484

163 022

162 974


Również i w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Tina” - było to 6,98 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

403 373

300 934

300 934

404 975

302 133

302 133

Tina

324 953

220 207

220 207

368 253

236 722

236 722

Pani Domu

237 650

153 780

153 689

243 504

155 475

155 384

Naj

194 966

133 344

133 344

219 940

140 116

140 116


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
oj we wszystkich segmentach prawie wszystkie pisma tracą na sprzedaży. coraz gorzej
0 0
odpowiedź