Wojna nieodwracalnie zmienia życie dziecka - kampania Save The Children (wideo)
Nowy spot brytyjskiej organizacji humanitarnej Save The Children „Most shocking second a day” sugestycznie pokazuje, jak życie dziecka zmienia się podczas wojny.
Tytuł spotu nawiązuje do opublikowanego przez organizację ponad tydzień temu filmiku o „First day”, który po raz pierwszy w kampanii społecznej ukazał rzeczywisty poród. Twórcy chcieli w ten sposób zobrazować jeden z dramatów Afryki - fakt oraz liczbę narodzin martwych dzieci na tym kontynencie.
W nowym spocie zatytułowanym „Most shocking second a day” pokazano, jak podczas wojny, w sytuacji zagrożenia zmienia się życie dziecka i jego postrzeganie świata. Filmik kończy zdanie: „To że nie dzieje się to tutaj, nie oznacza, że nie dzieje się w ogóle”. Akcja brytyjskiej organizacji humanitarnej Save The Children ma na celu zwrócenie uwagi na los syryjskich dzieci w warunkach trwającej w tym kraju już trzy lata wojny domowej.
Za kreację spotu odpowiada londyńska agencja Don't Panic.
Dołącz do dyskusji: Wojna nieodwracalnie zmienia życie dziecka - kampania Save The Children (wideo)