„Wiosennie niskie raty!” w kampanii Kredyt Banku
Trwa internetowa kampania nowego kredytu mieszkaniowego oferowanego przez Kredyt Bank. Akcję pod hasłem „Wiosennie niskie raty!” przygotowały firmy Symetria Creative i Starcom.
Kampania nowego kredytu mieszkaniowego w Kredyt Banku informuje, że obejmuje on możliwość finansowania do 100 proc. wartości nieruchomości zarówno w złotówkach, jak i w euro. Przekaz pod hasłem „Wiosennie niskie raty!” podkreśla również, że przy kredycie nie są pobierane prowizja ani koszty przewalutowania.
Kampania – utrzymana w lekkiej, wiosennej stylistyce – od 8 kwietnia obejmuje bannery, landing page, mailing i linki kontekstowe na portalach ogólnych, serwisach o profilu finansowym oraz w sieciach programów partnerskich. Ponadto akcja jest prowadzona w formie ulotek, plakatów i tablic podświetlanych w oddziałach Kredyt Banku.
Kreację kampanii – zaplanowanej do 21 maja – przygotowała agencja Symetria Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wiosennie niskie raty!” w kampanii Kredyt Banku
http://kredyt-dla-firmy.blogspot.com