Nestle Polska promuje w internecie Winiary Budyń do ciast i kremów
Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię internetową, wprowadzającą nowy produkt marki Winiary - budyń do ciast i kremów o smaku: czekoladowym, waniliowym i śmietankowym (produkowany przez Nestle Polska).
Do kampanii Winiary Budyń do ciast i kremów zostali zaangażowani blogerzy, którzy na swoich blogach przygotowali przepisy z wykorzystaniem nowego produktu. Świąteczne desery z wykorzystaniem tego produktu można zobaczyć m.in. na blogach „Gotuję bo lubię”, „Poezja smaku” czy „Ostra na słodko”.
Kampania potrwa do Wielkanocy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Agencja GoldenSubmarine odpowiadała za pomysł kreatywny i strategię wprowadzenia nowego produktu. Zajmowała się też wdrożeniem kampanii w internecie.
Jest to kolejna realizacja GoldenSubmarine dla firmy Nestle Polska. Wcześniej agencja pracowała m.in. przy kampanii promującej Sosy na grilla Winiary, Kostkę Mięsną Winiary, a także Maggi.
Dołącz do dyskusji: Nestle Polska promuje w internecie Winiary Budyń do ciast i kremów