SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Weronika Szczepanik na nowym stanowisku w iProspect

Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę senior client performance manager, awansowała i objęła stanowisko client partnera w agencji iProspect (dentsu Polska). 

Weronika Szczepanik Weronika Szczepanik

Wraz z kilkunastoosobowym zespołem Weronika Szczepanik odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska.

Weronika Szczepanik jest związana z dentsu od 2016 roku, a w branży marketingowej pracuje od blisko 10 lat. Przeszła całą ścieżkę kariery w zakresie planowania i koordynacji digitalowych kampanii, ze szczególnym naciskiem na performance i wsparcie działań dla e-commerce. W pierwszych latach zajmowała się operacyjnym planowaniem i egzekucją kampanii mediowych jako specjalistka w obszarach direct display & mailing oraz programmatic. Z czasem przeszła do działu client service, gdzie zarządzała wielokanałowymi kampaniami 360.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Obecnie w dentsu kieruje dwoma zespołami i koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami performance, którym doradza w obszarze biznesowo-marketingowym. Dodatkowo jest zaangażowania w procesy new business’owe, szkolenia z zakresu digital mediów oraz rozwój działań performance w organizacji.

Szczepanik ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

Dołącz do dyskusji: Weronika Szczepanik na nowym stanowisku w iProspect

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl