SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

dentsu Polska od września z obsługą Raffaello

Od września agencja dentsu Polska przejmuje tworzenie contentu oraz prowadzenie całych mediów społecznościowych marki Raffaello w Polsce.

Raffaello dołącza do grona klientów dentsu Polska po wygranym przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają. 

Agencja w ramach współpracy będzie odpowiadać m.in. za lifestyle'owe sesje zdjęciowe, wewnętrzne sesje produktowe, czuwanie nad strategią profilu, aktywacje konsumenckie, współprace z influencerami, moderacj czy storytelling osadzony w świecie słynnych pralinek. 

Firmy nie ujawniają, jak długo będą współpracować. 

Jedną z ostatnich kampanii Raffaello - z okazji Bożego Narodzenia - realizowała od strony kreacji agencja Leo Burnett (Publicis Groupe). 

Dołącz do dyskusji: dentsu Polska od września z obsługą Raffaello

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Skład: ... tłuszcze roślinne (palmowy,... - dziękuję! Nie skosztuję!
odpowiedź
User
Janusz reklamy
Rafaello jest zdrowe jak skwarki wieprzowe.
odpowiedź