SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viaplay jak Canal+ Sport: skróty meczów i magazyny na YouTubie

Polski oddział platformy streamingowej Viaplay uruchomił kanał youtube’owy, na którym zamieszcza m.in. skróty wybranych meczów oraz dwa magazyny piłkarskie.

Na kanale youtube’owym Viaplay Polska można oglądać skróty części spotkań transmitowanych na platformie, m.in. angielskiej i niemieckiej ligi piłkarskiej. Ponadto w całości zamieszczane są odcinki magazynów dotyczących tych dwóch lig.

- Naszym celem jest tworzenie treści, które zaciekawią i dostarczą rozrywki, a zarazem zaangażują jak najszersze grono odbiorców. Teraz grupa ta może być jeszcze większa, bowiem od tego sezonu magazyn Premier League i magazyn Bundesligi, a także skróty najciekawszych spotkań są ogólnodostępne na naszym kanale YouTube - podkreśla Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay Polska.

 

Ponadto na kanale youtube’owym Viaplay Polska zadebiutował cykl „Miałem go kupić!” poświęcony grze Fantasy Premier League. Gospodarzem jest Michał Gutka, dziennikarz Viaplay specjalizujący się w angielskim futbolu.

- W premierowym odcinku „Miałem go kupić!” omówiłem pięć złotych zasad, którymi sam kieruję się przy wyborze składu w Fantasy, a na koniec, żeby nie być gołosłownym, pokazałem także swój skład na początek sezonu. Bardzo się cieszę, że pierwsze wrażenia i komentarze internautów są tak pozytywne. Drugi odcinek również jest już dostępny na naszym kanale, a ja już teraz zapraszam na premierę następnych, w każdy czwartek poprzedzający rozpoczęcie kolejnej serii spotkań Premier League - zapowiada Gutka.

 

Od początku br. dużo więcej treści na swoim kanale youtube’owym zamieszcza inny nadawca sportowy - Canal+ Sport. Osobne treści na kanał przygotowują m.in. Mateusz Rokuszewski i Filip Kapica. - Chcemy budować zasięgi Canal+ w internecie. YouTube dociera do większego grona osób w wieku 14-34 niż dowolna telewizja kablowa i serwisy VOD razem wzięte - tłumaczył portalowi Wirtualnemedia.pl, Konrad Mazur, szef internetowego wideo w Canal+ Sport.

Koniec Viaplay w Polsce

W drugim kwartale br. liczba subskrybentów Viaplay na poza Skandynawią wzrosła rok do roku z 1,51 do 2,56 mln, natomiast w ciągu kwartału zmalała z 2,9 mln. W Polsce platforma jest obecna od sierpnia 2021 roku.

Viaplay zapowiedziała, że skupi się na Skandynawii, Holandii i Viaplay Select, a jeśli chodzi o pozostałe rynki zagraniczne, zakończy tam działalność (taką decyzję podjęto już w przypadku krajów bałtyckich, ograniczy ją lub rozwinie partnerstwa z innymi podmiotami. Równocześnie 12 proc. udziałów firmy kupił Canal+.

Dołącz do dyskusji: Viaplay jak Canal+ Sport: skróty meczów i magazyny na YouTubie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Ciekawe po co to robią, jak się mają wkrótce z Polski wycofać. Zmienili plany?
odpowiedź
User
Bartas
Wilkowicz a tak się "martwiłeś" że Rudzki już nie skomentuje PL.
odpowiedź
User
OK
A mnie się te skróty i magazyny na YouTube podobają. Nie miałem wcześniej Viaplay, to mój pierwszy kontakt z nimi. Robią dobre wrażenie i gdyby nie ich niepewna przyszłość to chciałbym wykupić jakiś pakiet. Wcześniej słyszałem o nich mnóstwo złych opinii i nawet nie rozważałem założenia u nich konta.
odpowiedź