Verizon wybrał McCann zamiast Wieden+Kennedy do obsługi reklamowej
Firma telekomunikacyjna Verizon zakończył dwuletnią współpracę z agencją reklamową Wieden+Kennedy. Teraz obsługą reklamową operatora zajmie się agencja McCann z Nowego Jorku.
Agencja Wieden+Kennedy pracowała dla firmy Verizon nieprzerwanie przez ostatnie dwa lata. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2015 roku. Operator wybrał agencję bez przetargu.
Pierwsza kampania jej autorstwa była prowadzona jesienią 2015 roku. Koncentrowała się na promowaniu głównie wysokiej jakości usług operatora.
Informacje o zakończeniu współpracy potwierdzili przedstawiciele Verizon, nie podając powodów jej zakończenia. Nieoficjalnie mówi się, że teraz obsługą reklamową operatora zajmie się McCann z Nowego Jorku.
Verizon jest jednym z największych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych. Według danych cennikowych Kantar Media firma ta wydała w 2015 roku 1,5 mld dolarów na reklamy w mediach.
Dołącz do dyskusji: Verizon wybrał McCann zamiast Wieden+Kennedy do obsługi reklamowej