Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
W lutym 2016 roku prawie wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 229 363 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku była ona niższa o 8,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,98 proc. i średni wynik na poziomie 169 471 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się jako jedyny w zestawieniu, bowiem o 48,60 proc. do 165 281 egz.
Na czwartą lokatę spadła zaś „Gala” (Grupa Burda). Jej średni wynik zmalał o 6,45 proc. do 134 968 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 82 527 egz., który stracił najwięcej wśród wszystkich tytułów - było to bowiem 25,55 proc.
ZKDP |
luty |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
339 130 |
229 430 |
229 363 |
357 993 |
249 617 |
249 550 |
-8,09% |
Show |
274 988 |
169 471 |
169 471 |
327 458 |
220 037 |
220 037 |
-22,98% |
Viva |
229 855 |
170 354 |
165 281 |
198 096 |
111 225 |
111 225 |
48,60% |
Gala |
224 000 |
135 238 |
134 968 |
238 868 |
144 326 |
144 276 |
-6,45% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
128 575 |
96 247 |
82 527 |
181 913 |
111 336 |
110 852 |
-25,55% |
W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 208,74 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 5,29 proc., odnotowało „Show”.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Party Życie Gwiazd |
339 130 |
229 430 |
229 363 |
280 673 |
193 970 |
193 903 |
18,29% |
Show |
274 988 |
169 471 |
169 471 |
272 436 |
178 934 |
178 934 |
-5,29% |
Viva |
229 855 |
170 354 |
165 281 |
146 206 |
93 906 |
83 989 |
96,79% |
Gala |
224 000 |
135 238 |
134 968 |
105 956 |
43 986 |
43 716 |
208,74% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
128 575 |
96 247 |
82 527 |
127 500 |
94 884 |
80 268 |
2,81% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)