SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)

W lutym 2016 roku prawie wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 229 363 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku była ona niższa o 8,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,98 proc. i średni wynik na poziomie 169 471 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się jako jedyny w zestawieniu, bowiem o 48,60 proc. do 165 281 egz.

Na czwartą lokatę spadła zaś „Gala” (Grupa Burda). Jej średni wynik zmalał o 6,45 proc. do 134 968 egz.

Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 82 527 egz., który stracił najwięcej wśród wszystkich tytułów - było to bowiem 25,55 proc.

ZKDP

luty

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

339 130

229 430

229 363

357 993

249 617

249 550

-8,09%

Show

274 988

169 471

169 471

327 458

220 037

220 037

-22,98%

Viva

229 855

170 354

165 281

198 096

111 225

111 225

48,60%

Gala

224 000

135 238

134 968

238 868

144 326

144 276

-6,45%

Flesz Gwiazdy & Styl

128 575

96 247

82 527

181 913

111 336

110 852

-25,55%

W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 208,74 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 5,29 proc., odnotowało „Show”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

339 130

229 430

229 363

280 673

193 970

193 903

18,29%

Show

274 988

169 471

169 471

272 436

178 934

178 934

-5,29%

Viva

229 855

170 354

165 281

146 206

93 906

83 989

96,79%

Gala

224 000

135 238

134 968

105 956

43 986

43 716

208,74%

Flesz Gwiazdy & Styl

128 575

96 247

82 527

127 500

94 884

80 268

2,81%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piko
Z tego co pamiętam to PARTY jest liderem tego segmentu od dziesięciu lat, a więc sformułowanie, że uplasowało się na czele jest nie na miejscu.
0 0
odpowiedź