Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 329 213 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 39,43 proc. do 219 694 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 196 768 egz., po wzroście o 1,78 proc.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 127 658 egz., po spadku w skali roku o 38,76 proc.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
428 280 |
329 213 |
329 213 |
494 500 |
393 236 |
393 236 |
Tina |
315 717 |
219 694 |
219 694 |
444 877 |
362 687 |
362 687 |
Pani Domu |
270 800 |
196 859 |
196 768 |
247 450 |
193 409 |
193 318 |
Naj |
184 878 |
127 658 |
127 658 |
279 954 |
208 470 |
208 470 |
W porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Pani Domu” - było to 23,87 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
428 280 |
329 213 |
329 213 |
396 335 |
294 707 |
294 707 |
Tina |
315 717 |
219 694 |
219 694 |
309 465 |
210 387 |
210 387 |
Pani Domu |
270 800 |
196 859 |
196 768 |
235 650 |
158 939 |
158 848 |
Naj |
184 878 |
127 658 |
127 658 |
188 283 |
124 642 |
124 642 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele