Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 942 746 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2013 roku o 0,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,43 proc. i ustabilizowała się na poziomie 371 913 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 192 112 egz., po wzroście o 9,86 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 12,65 proc. i wyniosła 31 729 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 298 591 |
944 171 |
942 746 |
1 246 838 |
951 375 |
949 356 |
To & Owo |
569 361 |
371 913 |
371 913 |
572 162 |
393 256 |
393 256 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
282 440 |
192 112 |
192 112 |
265 374 |
174 877 |
174 877 |
Program TV |
212 121 |
134 135 |
110 866 |
229 235 |
142 417 |
114 737 |
Teleprogramy |
67 250 |
31 729 |
31 729 |
69 750 |
36 323 |
36 323 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 19,58 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Jedyny spadek w tym ujęciu zanotował magazyn „To & Owo” - było to 1,34 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 298 591 |
944 171 |
942 746 |
1 240 853 |
896 350 |
894 450 |
To & Owo |
569 361 |
371 913 |
371 913 |
582 494 |
376 954 |
376 954 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
282 440 |
192 112 |
192 112 |
245 321 |
160 662 |
160 662 |
Program TV |
212 121 |
134 135 |
110 866 |
212 000 |
127 770 |
103 553 |
Teleprogramy |
67 250 |
31 729 |
31 729 |
67 648 |
31 254 |
31 254 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” liderem