Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku uplasowała się na poziomie 795 646 egz., co oznacza stratę względem 2014 roku o 7,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,87 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 725 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 174 779 egz. po spadku o 2,69 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,86 proc. i wyniosła 89 873 egz.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 078 439 |
796 629 |
795 646 |
1 157 733 |
857 705 |
855 804 |
To & Owo |
503 858 |
335 725 |
335 725 |
543 975 |
360 487 |
360 487 |
Kurier TV |
266 163 |
174 799 |
174 779 |
270 155 |
179 602 |
179 602 |
Program TV |
182 823 |
110 765 |
89 873 |
207 420 |
126 039 |
103 136 |
W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 5,68 proc. do poziomu 845 098 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (340 175 egz.; w dół o 6,13 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 724 egz., spadek o 8,05 proc.).
Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 16,69 proc. do 86 151 egz.
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 098 639 |
845 898 |
845 098 |
1 208 789 |
897 167 |
896 027 |
To & Owo |
507 734 |
340 175 |
340 175 |
548 956 |
362 395 |
362 395 |
Kurier TV |
264 470 |
172 724 |
172 724 |
298 960 |
187 845 |
187 845 |
Program TV |
167 824 |
105 726 |
86 151 |
204 948 |
125 320 |
103 410 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem